Osvrt: Eurosong 2020. našim očima

Osvrt: Eurosong 2020. našim očima

Nakon što je otkazan Eurosong 2020., pjesme na kojima su izvođači i delegacije radili mjesecima nažalost neće vidjeti svjetla velike pozornice u Rotterdamu. Neki izvođači možda hoće, ali s potpuno novim pjesmama. Kako bismo odali počast ovogodišnjim pjesmama koje ćemo i dalje rado slušati, u nastavku donosimo kratak osvrt kroz razne kategorije.

NAJBOLJI SPOT

Destiny je pobjednica Dječjeg Eurosonga 2015., a tu titulu svojom pjesmom dobro je obranila. Karizmatična i odličnog vokala, Destiny je napravila odličan spot uz pjesmu. Zanimljiv uvod muškog glasa najavljuje pjevačicu. Plesači su odlično upotpunili pjesmu,  a kiša pred kraj kao efekt mogla je poslužiti i u Rotterdamu. Nadam se da će Destiny predstavljati Maltu i dogodine.

NAJBOLJA PJESMA

The Roop bili su moji favoriti ove godine. Bez obzira na godine, možemo postići što želimo i tako ostvariti svoje snove, poručuje nam grupa. Ples u refrenu postao je viralan hit, a svatko ga želi naučiti plesati. Catchy instrumental uz odličan nastup s nacionalnog izbora postali su dobitna kombinacija. La la la, za sve one koji ne znaju engleski. Bravo, The Roop!

NAJBOLJA PJESMA IZ REGIJE

Hasta la vista, Eurosong, ove cure mogu sada pjevati, a nadaju se i pozivu RTS-a da na Eurosongu nastupaju i dogodine. Hurricane su jako popularne diljem regije pa tako i u Hrvatskoj te im je #1 u trendingu na YouTube-u uvijek zagarantiran. Plesna pjesma pomalo baca na starija vremena, a uz Sanjin odličan vokal Hasta La Vista za mene je najbolja pjesma iz naše regije ove godine. Damir Kedžo im je blizu, ali o tome malo kasnije. Žao mi je što je Sanja prešla u komercijalu nakon fantastične pjesme i nastupa 2016. godine na Eurosongu, ali izgleda da na ovim prostorima jedino to daje profit.

FAVORIT PUBLIKE

Uno, dos, cuatro… sigurno bi osvojili publiku na prvo slušanje i time pobijedili na televotingu. Osebujna grupa pripremila bi takav nastup i na Eurosongu, a što je više potrebno za publiku. Jedini problem ovdje je ukus žirija, koji bi mogli malo pomrsiti račune grupi Little Big.

FAVORIT ŽIRIJA

Na vrhu žirija borila bi se prava bitka između Švicarske, Bugarske i Litve, ali mišljenja sam da bi malu prednost uzeo Gjon’s Tears. Uz jednostavan nastup koji pjesmi priliči, ovog bi mladića gledali na samom vrhu ljestvice.

EUROSONG 2021. TREBAO BITI U SANKT PETERBURGU?

Tko bi pobijedio na ovogodišnjem Eurosongu zauvijek će nam ostati nepoznato, ali na vrhu bi se mogli naći Island, Litva i Rusija. Žiri bi mogao sabotirati Rusiju, ali publika bi tu igrala veliku ulogu i možda im presudila pobjedu. Netta je osvojila televoting i bila treća kod žirija pa zašto ne bi mogli i Rusi. Eurosong bismo gledali u Rusiji prvi put nakon 2009. godine, a u utrci za domaćina bi uz Moskvu, mogao biti i Sankt Peterburg.

DAMIR KEDŽO DARK HORSE EUROSONGA?

“Tu na moj prag, uvelo lišće donesi mi…”, stih je koji često pjevam. Volim Kedžu, a ovom pjesmom nije razočarao. Iako mi je na Dori favorit bila Indira i Lorena Bućan, zadovoljan sam pobjedom Damira. Nakon pobjede Kedže, Hrvatska je nepravedno zauzela posljednja mjesta na kladionicama. Kedžo je za Eurosong najavio više svjetla i igranja svjetlo-tama, što publika, ali i žiri, vole. Kedžo nam je bio jedinstvena prilika za povratak u finale Eurosonga nakon dvije godine, a sljedeću priliku Damir bi mogao dobiti već sljedeće godine. HRT još nije otkrio kako će se birati sljedeći predstavnik za Eurosong, ali nadajmo se da će mu dati priliku, barem da sudjeluje na Dori kao izravni finalist.

UKUPNI DOJAM

Na početku sezone ovogodišnje pjesme nisu puno obećavale, ali na kraju smo dobili pristojne pjesme i izvođače. Svakodnevno slušam pjesme Rusije, Islanda, Srbije, Azerbajdžana, Malte, Litve i Hrvatske, a volim i Švedsku, Bugarsku, Švicarsku i Sjevernu Makedoniju. Nizozemci će sljedeće godine pripremiti dobar show kakvi bi pripremili i ove, u njihovu organizaciju nema sumnje.

Koje su pjesme Eurosonga 2020. vama najdraže i podržavate li odluku da se na Eurosongu sljedeće godine izvode nove pjesme? Svoje dojmove podijelite s nama u komentarima.

H.D.

Odgovori